tisdag 20 april 2010

Ojdå, hur gör man nu?

Jaha, då satt man här med nånting jag aldrig trodde jag skulle börja med... En blogg?! Jag?! Jag som aldrig tyckt om att skriva... Men nu, nu ska jag göra det! :)

Ett ökande intresse för att följa andras bloggar för att få inspiration i vardagen har nu fått mig till att starta en egen blogg. Om någon kommer följa den? Tja, inte så många antagligen... De närmast sörjande kan jag tänka mig... Som mamma och andra nära släktingar och några vänner kanske... :)

Å vad ska man skriva om? Vad vill andra läsa om? Ja, här kommer det skrivas om mitt vardagliga liv som mest kretsar kring lillstumpan Fanny, som för övrigt blev 11 månader igår. Annat som min vardag innehåller är matlagning, bakning, träning och huset och sambon förstås. Å han ja, hans kommentar när han fick höra att jag startat en blogg var: "Jaha, har du lite å göra? Hur ska du hinna med den då?" Å ja, hur ska jag hinna? Någon liten minut finns väl alltid över... Det kanske inte kommer nya inlägg varje dag och kanske inte heller varannan dag... Men, men det kommer när det kommer :)

Å hur ska den se ut? Vad gäller datorer är inte kunskaperna på topp, så jag kör på en färdig mall till att börja med... Ska försöka lära mig mer imorgon om hur man lägger till bilder och ändrar layouten på andra sätt...

Sådär, mitt första inlägg klart! :) Får se när nästa kommer, hur det ser ut och vad det handlar om... ;)

2 kommentarer:

Anna sa...

Det har fixar du ju lätt som en plätt ju! ;) Ser bra ut :) Foton är kul så det vill vi ha många :)//AnnaPanna

Camilla sa...

Ja vi får väl se... D är iaf hur kul som helst! Oki, ska försöka lägga in mkt foton då. Tar inte så mkt foton, men får väl börja göra d då... Du får väl ställa upp som modell! ;)