torsdag 22 april 2010

SMS från Thailand

"Det ser ut att lösa sig m flyget. Men shoppingen i Bangkok får vi glömma. De har stängt hela området inkl hotellet vi bokat."

Mamma och pappa är i Thailand och jag har vart lite orolig att dom inte kommer hem i tid pga det där j-la askmolnet... Saknar ju mammsen och pappsen och Fanny saknar ju givetvis mommo och moffa med! Men nu har vi alltså fått glädjande besked. Hoppas bara d stämmer! Synd på deras shopping i och för sig... Men shoppa måste ju gå att göra även i Krabi, där dom befinner sig nu, eller?



Så här glad blev FannyBunny när hon fick höra att dom nog kommer hem i tid! :)

3 kommentarer:

Saras pyssel sa...

Vilken sötnos hon är! :-)

Merja sa...

Tur de kommer snart, jag har ju inte direkt skött min uppgift som stand in mormor. men jag skyller på mina arbetstider och sjukdomar, hoppas vi ses under helgen. kram gammelmoster

Camilla sa...

Fanny tackar för komplimangen Sara! :)
Å du gammelmoster, Fanny godtar den ursäkten, hon har ju inte heller varit särskilt inbjudande med sina kräkningar... :) Ses säkert i helgen!