torsdag 29 april 2010

Tjejkväll ikväll...

..i Boden. De flesta butiker har extra kvällsöppet ikväll och merparten har även någon sorts erbjudande ikväll. Godis, cider, chips och annat gott brukar det också bjudas på. Tänkte åka in en sväng till stan för att kolla efter en vårjacka som jag ännu inte hittat. Sen behöver jag ett par nya jeansleggings också. Vet att VILA har många snygga sådana. Efter badhusbesöket igår upptäcktes också att mina favorit-bikinitrosor har gjort sitt, är snart så nötta att dom blir genomskinliga. InterSport skulle tydligen ha erbjudande på såna ikväll...
Jag & Fanny har även varit en sväng på stan tidigare idag. Lunchade med mormor och var och gjorde lite andra ärenden. Fanny somnade efter lunchen så hon fick stanna ute hos Peggy medan jag passade på att helghandla lite. Jag köpte även med lite fika från Opalen som vi fikade sen.
Ulli & Meja har varit och hälsat på en stund i eftermiddag också.
Middag idag fick bli ugnsstekt falukorv med potatismos. Fanny fick också en portion av det samt lite kokt broccoli, och som hon åt! Verkar tycka om korv, precis som mamma! :) Dagen har med andra ord gått fort och varit ganska fullspäckad. Fanny började gäspa och gnugga sig i ögonen strax efter middagen. Hittade henne vilandes med snutten på golvet bakom köksbordet, så söt... Somnade redan halv sju idag, så skönt!
Nej, nu får Peter ta och komma hem så jag kan fara iväg en sväng...



Trötter...
.

Inga kommentarer: