tisdag 15 februari 2011

Vilken kovändning!

Dagen började inte på bästa sätt - Fanny vaknade 05.30 och började hosta som en tok, mycket slemmig i luftrören verkade hon. Hon vill ha välling vilket hon fick - och den kom givetvis upp i samband med en hostattack... Hon verkar vara väldigt känslig för att kräkas när hon hostar kraftigt. Och så har hon en rinnande 11 under näsan - så inget dagis blev det idag - heller...
Näväl, jag kom mig upp tidigt och fick börja ta itu med dagens uppgifter - en tävttmaskin är pågång, den rena tvätten undanplockad och pajskalet till en av kvällens tre pajer är pågång...

MEN - när jag öppnade mailen vände helt plötsligt dagen till det bättre! På Jenny Benjaminssons (en av deltagarna i Sveriges Mästerkock!) blogg kunde jag plötsligt läsa att jag var en av vinnarna i hennes recepttävling där vinsten var parmesan för 300 kr! Såå, kul! Ibland har man turen på sin sida! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

STORT grattis Camilla... vad kul. /jenny