onsdag 1 december 2010

10 dagars arbete...

...är snart avklarat. Imorgon väntar en hel dag ledigt. Idag har jag passat på att städa så jag inte ska behöva göra det imorgon, bara skura toan kvar - om nu Peter dammsugit ikväll som jag bad han... Jag vet dock inte vad jag ska hitta på imorgon... Hade kanske tänkt fortsätta julbaka - isåfall blir det nog rischokladkola, ryttarrutor eller kolakakor, eller kanske alltihop... Nä, jag ska göra nåt kul med Fanny också. Kanske fara på Nordpoolen eller Leos, eller bara till pulkpacken och lekparken i Björns... Känns som att jag försummat henne en aning dom här dagarna då jag jobbat... Fast hon har ju en pappa som hon varit med och en snäll mormor och farmor som lekt med henne vissa dagar, så nog vet jag hon varit nöjd... Sen har jag ju hela fredagen på dagen som jag kan hitta på nåt kul också, för jag går ju inte på mina nätter på sjukan förrän på fredag kväll.
Hmm, ska försöka planera in nåt skojj, men vad??

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför inte åka till Luleå och se julkalendern i stadsparken, men fanny kanske är för liten för att förstå, inte vet jag? Vet inte heller vilken tid på dagen den spelas.