måndag 3 januari 2011

3 av 6

Inatt blir det arbetsnatt 3 av 6 totala... Gjorde ett litet byte med en kollega så jag kunde vara ledig när Fanny ska skolas in på dagis nästa vecka. Jag hade egentligen ledigt hela den veckan, men min chef gjorde helt plötsligt om schemat så jag skulle jobba istället... :(
Jaja, nu går jag då detta jobbmaraton men är sen ledig i 13 dagar. Men sen jobbar jag bara en natt och är sen ledig ytterligare en vecka... :) Ganska bra känns det som!
Snart ska jag bara packa lite matsäck och sen bege mig!
Längtar till fredag när jag går av - då ska jag slappa, slappa och slappa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Vad fin hon var på nyårsafton. Det måste kännas spännande inför dagisstarten. Barnen brukar kännas så stora när de börjar på dagis. Hoppas allt går bra. Hälsningar Erica m familj.