lördag 24 juli 2010

Bilbingo med Loket

Så här kul tyckte Anna att det var i Heden... ;)


Ikväll var det äntligen dags för min årspremiär på Hedens bilbingo. Och utropare ikväll var ingen mindre än Leif "Loket" Olsson!!! ;) Jag fick även med mig Anna på bingo men tyvärr blev det ingen vinst för nån av oss... Och man blir sååå irriterad när man är ett nummer ifrån bingo och så tutar det nån annanstans... Särskilt om man fått vänta flera nummer... Ikväll var jag ett nummer ifrån bingo vid två tillfällen. Vinsten som uteblev var båda gångerna 5000kr... Kändes lite surt... Men trevligt hade vi ändå! :)
Tidigare idag blev det ett besök på Bodens marknad och som vanligt inhandlades det inget annat än ätbart... Idag blev det färska munkar (som tyvärr inte kändes riktigt färska utan mer torra och kompakta :( ) och ett halvt kilo kola i olika smaker... :)


Och här vann jag nästan 5000kr! ;)

Inga kommentarer: