tisdag 27 juli 2010

Tatueringsplaner

Det kanske är som somliga säger - har man väl skaffat sig en tatuering, kommer man vilja ha fler... För ända sen Fanny föddes har jag haft i tankarna att tatuera in hennes namn - för hon är och kommer alltid att vara en del av mig! Så nu har jag äntligen hittat ett typsnitt som jag fastnade för direkt - en riktigt vacker, sirlig skrivstil som var precis det jag letat efter...
Nu ska jag bara försöka göra lite småfix med den och sen visa upp den igen för tatueraren och se om det är möjligt...
Jag har även försökt hitta information på nätet om hur ont det kan tänkas göra att tatuera sig på insidan av handleden men hittar inget... Tänkte på alla senor och allt som ligger så ytligt... Nån som vet om det gör ont? Fast det spelar i och för sig ingen roll - lite smärta får man väl tåla! :)

Inga kommentarer: