onsdag 21 juli 2010

L-argipex eller VitaPro???

Måste bara berätta om en kul grej Peter sa när vi var hos hans mamma och åt palt till middag idag... Hon har lite problem med knäna och ryggen och Peter har nån gång försökt få henne att börja äta nåt för det. Så idag utbrister han: "Du morsan, jag tycker du ska börja äta L-argipex" och jag stirrar på honom och undrar vad fasen han säger... "Va?!" säger jag. "Ja men för knäna och ryggen, det ska ju vara bra för sånt" säger han då alldeles allvarlig. "Ja, men du Peter, L-argipex är ett potensmedel för ökad lust!"... förklarar jag för honom. "Ojdå, ja men va fan heter det då? Jajustja, VitaPro menar jag ju..." ursäktar han sig och alla gapskrattar! :) VitaPro är ju ett kosttillskott med antioxidanter och vitaminer som sägs vara bra för det mesta...
Så, så kan det gå... :)

Inga kommentarer: