onsdag 28 juli 2010

En skön dag innan jobbet

Vi började den sköna dagen med sovmorgon idag - ända till 07.15 sov Fanny imorse... ;) Då hade hon vaknat vid 1-tiden men somna om och sen fick hon välling vid 4-tiden, så det var en helt okej natt med mina mått mätt ;)
Efter Fannys förmiddagslur och lunchen åkte vi alla tre ut till Hjortvägen för att slappa lite innan jag skulle fara till jobbet och Peter fortsätta med plattläggningen. Fanny fick bada i poolen och for sen helnäck omkring på gräsmattan och upp och ner för trappen på altanen. Riktigt skönt att lufta hela kroppen i den här tryckande värmen. Man kanske ska vara tacksam över att inte solen lyste så där gassande för då hade det nog blivit olidligt eftersom det är så fuktigt och kvavt ute...
Svärmor hade gjort en slags smörgåstårta idag så jag fick med mig en bit nu till middagsrasten - riktigt god var den. Det var två olika slags röror på kavring. Kanske man skulle testa göra själv nån dag...
Imorgon är det arbete 7-22 som gäller - lyckades som tur var byta bort min efterföljande natt och förmiddag också...
Det har ju blivit lite tunt med bilder här på sistone så här kommer lite badbilder från idag! :)


Här intas lite sundborn i en badpaus

Far och dotter delar glass



Hmmm... Undra vad hon tänker på?




"Klappa lilla magen, lilla magen... "

Inga kommentarer: