lördag 23 oktober 2010

2 av 3

Happ, då har man gått på natt nr 2 av 3... Kändes lite trist att fara och jobba när vi hade så mycket trevligt sällskap hemma... Jimmy, Martina, Hasse och Stina hade kommit till oss för hockeykväll! Men lite fika hann jag med att fixa och smaka på innan jag åkte.
För övrigt har jag sovit hela 8 timmar idag - känner mig riktigt utvilad, än så länge... Sen bjöd svärmor på Tacos till middag - efter att först ha varit barnvakt till Fanny hela dagen då Peter jobbade. Imorgon blir det nog sämre med sovandet när dom båda kommer vara hemma - eller så får vi väl göra en liten fuling och lura Fanny igen... :) På eftermiddagen är det dock 98-årskalas för farmor Astrid så då åker dom iväg en sväng... Kanske hänger med dit om jag känner mig utsövd vid 2-tiden imorgon - risken är inte så stor men vi får väl se... Går ju alltid att sova en stund till på kvällen...
Nä, nu ska det arbetas lite! :)

1 kommentar:

martina sa...

tack för det supergoda fikat och hoppas att natten var lagomt lugn :)