torsdag 14 oktober 2010

Bilköer och Afterwork

Imorse när det var dags att åka hem från sista nattens tjänstgöring fick man en smärre chock! Det hade ju snöat hur mycket som helst... Och jag hade bara sommardäck på bilen... Det var ingen idé att ens tänka på att ta bussen hem, för då skulle jag bara ta mig till järnvägsstationen och inte ända hem och dessutom behövde jag bilen i eftermiddag... Det var bara sätta sig bakom ratten och krypköra - och jag kan då säga att jag aldrig trodde att jag skulle vara den som orsakade bilköer efter vägen... Men, men jag var ju tvungen ta mig hem! :)

Väl hemma, eller hos mamma, blev det 4 timmars sömn. Måste ju kunna sova ikväll... Sen for jag iväg till Luleå för lite afterwork på QH. Där verkar det hända en hel och det är ju kul! :) Nu har jag iallafall min fritid säkrad med jobb under november och december... :)

Nu är det lite mys i soffan framför Robinson innan jag stupar i säng... Hoppas vår lilla matvägrande donna sover någorlunda. Känner att jag ligger några timmar back i sömn...

Imorgon ska jag försöka hinna lägga in lite bilder från resan här - samt städa och kanske hinna baka lite bullar...

1 kommentar:

Merja sa...

Tänk att vintern alltid kommer som en smärre chock!! Tacka Fanny för det trevliga vykortet från Rhodos, som vanligt kom vykortet fram senare än semesterfirarna kommer hem men trevlig läsning ändå. Go natt!