lördag 16 oktober 2010

Som fastkedjad...

Ni som inte fick provsmaka får iallafall se och njuta av gobullarna! ;)
Här slösas det iallafall inte på smöret...

...vid köksbänken känner jag mig idag! Frivilligt i och för sig...
Hemkommen efter Peters innebandymatch - som dom för övrigt vann - var det dags för lunch. Ugnsstekt korv och potatismos blev det. Sen när Fanny somnat satte jag igång med bullbak som tog en evighet kändes det som. När sen bullarna var provsmakade av bl.a. mamma, pappa och Merja var det dags för förberedelser av middagen. Ugnsstekt kotlettrad med ris serverades på skönvägen idag. Medan kotletterna var i ugnen gjorde jag en skagenröra till ikväll. Hasse och Stina kommer hit på lite lördagsmys. Vi ska se nya Robin Hood-filmen och äta toast skagen! :) Både filmen och tilltugget är helt i min smak - ska bli super! :)

Inga kommentarer: