måndag 25 oktober 2010

Ledig igen!

Nu är nätterna avklarade för den här gången! Så nu är jag ledig till söndag då jag går på igen. Synd bara att jag ska på nån trist utbildning om lyftteknik på torsdag - det förstör hela min lediga vecka ju...
Idag har hela familjen varit en sväng på stan och gått i lite affärer och så tog vi en fika på Opalen. Måste dock tyvärr säga att Opalens fikautbud är såå trist! Dom har haft samma saker sen dom öppna för 100 år sen... Tråkigt fika är det! Dom skulle behöva förnya sitt sortiment litegrann...
Ikväll blir det nog sängen riktigt tidigt - ska bara försöka hinna sticka färdigt ett par tofflor till Astrid som jag håller på med. Målet är att också hinna tova dom ikväll så dom är torkade och klara till imorgon så jag kan göra dom halkfria och sen leverera dom till Astrid på onsdag eller fredag... Hon fyller ju år imorgon så det vore det allra bästa, men jag hinner nog inte till imorgon...
Bäst att sätta igång då! :)

Inga kommentarer: