söndag 24 oktober 2010

Hur kommer det sig..

Nu har Fanny börjat leka med förra årets julklapp...
"Unga" och "Bää" säger hon när man frågar vad hon gör


...att Fanny sköter sig sååå mycket bättre när hon är med Peter än med mig???
När hon är och hälsar på hos nån sköter hon sig bättre. T.ex. hos Emma och Jonas vill hon bara upp i trappen gång på gång när jag är där med henne, men när hon är med Peter provar hon inte en enda gång efter att han sagt åt henne...
När jag är på jobbet så sover hon hur bra som helst på nätterna. Nu har hon t.ex. sovit hela natten de två senaste nätterna... Trots att hon är förkyld och täppt i näsan och hostig...
Kan det bero på att hon vet att jag inte är hemma och tar upp henne och vet att det inte är någon idé med pappa? Hoppas nu att de här tre nätterna när jag är borta gör att hon blir van att sova utan att vakna! Ska bli intressant se hur måndag natt blir...
Nu ska jag snart åka till jobbet igen, bara förbi mamma en sväng och hämta lite nybakta bullar till inatt! :)

Inga kommentarer: