söndag 21 november 2010

Anna 6 år!

Imorse fick man sovmorgon minsann. Gick och la mig vid 23-tiden och vakna inte förrän 9 på morgonen, utan minsta lilla störd sömn! Fanny sov nämligen hos mamma, för vi var bortbjudna till Anna på tacosmiddag. Riktigt gott och trevligt var det! Tack vännen!
Jag hämtade hem Fanny nästan direkt på morgonen för mamma skulle fara och hjälpa till med tapetsering och golvläggning i mormor och morfars nya lägenhet. Ska bli sååå kul när dom flyttar hit så man får umgås med dom mer än man kunnat tidigare... Sen får vi ju ännu fler barnvakter också... *skoj skoj*
Idag blev andra sorten av årets julbak bakat - daimkaka blev det medan Fanny sov! Så nu är det bara 7011 sorter kvar... Går segt det här...
Och imorgon går jag ju på mina nattpass igen på sjukan - och sen jobbar jag nästan varje dag ända fram till 20 december! Tror det är 2 eller 3 dagar ledigt på hela den perioden... Kommer bli trött och slut, men klirret i kassan kanske piggar upp...

Idag fyller Anna - Fannys kusin - 6 år! Så vi har varit där på kalas idag! Fanny verkligen älskar att leka med sina småkusiner och ville verkligen inte fara hem... Anna fick en Secret pillow från Hello Kitty som hon önskat sig. Så hon blev glad! Även Elin fick en liten present - en liten Littlest Pet Shop-figur...
Middagen avnjöts hos svärmor och svärfar som gjort en underbart god skink-/ost-/grönkåls- och purjolökspaj och så lite pepparrotskött till efterrätt... ;)
Nu ska jag se ensam mamma och sen kanske surfa lite till... :)

Inga kommentarer: