måndag 1 november 2010

Blingo!

Vid 3-tiden när jag vaknade idag var jag på så dåligt humör - allt var bara tokigt! Jag var sur för att jag var tvungen ställa mig och laga middag direkt jag vaknade - även om jag själv sagt att jag fixar middagen... Sen var kycklingen jag tagit fram på morgonen fortfarande frusen! Och så hade inte Peter köpt clementiner som jag bett han. Sen behövde det dammsugas och tvättas och allt idag! Kanske inte var riktigt så att allt behövde göras just idag, men just då tyckte jag det... Arg som ett bi var jag och nu har jag dåligt samvete...
När alla sysslorna var gjorda begav jag mig till Therese för en Blingo-visning. Vart inte så jätteimponerad av deras barnkläder - tyckte dom var lite trista och fastnade inte för nåt speciellt. Kändes därför så onödigt köpa nåt, för dom var ju ganska dyra ändå, och när jag inte hitta nåt jag väldigt gärna ville ha. Jag hade aldrig varit sett Blingo-kläder tidigare - men jag tror jag mer är ett meandi-fan! :) Hur som helst så hittade jag en superfin kofta till mig själv, men tyvärr fick jag ett mail om att den var slut på lager... Typiskt! Men det kanske löser sig... :-0
Innan jobbet ikväll hann jag förbi hos Saga och Kirsi och se hur dom gått det. Allt var ju inte uppackat ännu, men det kommer bli riktigt fint hos dom!

1 kommentar:

Therese sa...

Kan inte annat än hålla med, tyckte själv att den här säsongen var riktigt tråkig. Och synd att så mycket var slut!