lördag 6 november 2010

Restaurang Panelen

...Bodens äldsta restaurang! Fi fasen va god mat dom har! Jag tror att det var mer än ett år sen som jag åt mat därifrån... Som vanligt blev det filébitar i pepparsås och vitlökssås och så deras smaskiga potatisgratäng! Helt oslagbart! :)

Natten hos mamma gick åt skogen - Fanny var vaken massor med gånger och var så hostig och snorig... Nu har hon varit sjuk sen vi landade på Rhodos i början på oktober - visst, det har varit lite bättre till och från, men nu är det riktigt snorigt igen... Min lilla stackare... Sen tror jag att det är tänder på gång för hon dreglar nåt ofantligt och går omkring med fingrarna i munnen konstant...

Ikväll hade jag sett framemot att se lite bra film. Har fått nedladdat filmer på ett usb-minne - men det finns ett problem - tv´n har ju ingen usb-port... :( Det var en annan sorts port - hdmi tror jag det var - som jag trodde var en usb-port. Men det kanske löser sig ändå! Hasse och Stina som skulle komma och se film med oss tar med sig sin bärbara dator så vi kan koppla den till tv´n...
Då blir det RED som visas ikväll. Och inception som vi skulle se igår blev det inget av - både jag och pappa somna i soffan. Nä, nu ska jag duka upp lite gosaker till filmen! :)

Inga kommentarer: