tisdag 16 november 2010

Radiotystnad

Fotografen och modellen tar igen sig en stund

Här på bloggen har det varit tyst... Jobbade ju natt hela helgen och det tog knäcken på mig.... Hände en del akuta grejer på jobbet som var ganska påfrestande och så på måndag morgon var det dags för en ny diskussion med chefen... Och efter 4 nätters arbete är man inte på det bästa humöret på måndag kl.07... Och inte så pigg heller... Men jag sa det jag tyckte och tänkte och fick sagt det jag ville - men var inte hemma förrän närmare 10 på förmiddagen... Ganska så trött, kan jag lova!
Igår sov jag ungefär 3 timmar när jag kom hem och sen for vi på stan en sväng. Hör och häpna - Peter köpte sig ett par nya skor - och det händer inte varje år, och inte varannat år heller... Kvällen blev tidig för ögonen sved av trötthet...
Idag blev det en tidig morgon - lilla älsklingen vaknade tio i 5... :( Sen for jag och lämnade henne hos mamma vid 8-tiden för jag hade utbildning på jobbet idag - lyftteknik är ju nu uppdaterad på...
Ikväll har Mattias varit här och fotat lillstumpan - jag hade tänkt försöka göra nåt fint julkort... Hon var dock inte så jättemedgörlig... Men ett par fina bilder tror jag ändå att jag fick med...
Snart blir det sängen... Är fortfarande trött från igår...

Fanny mutad med lite choklad...

Inga kommentarer: