torsdag 25 november 2010

Tack för mig för ett tag!


Har grunnat på en sak ett tag... Tycker inte jag riktigt har nog med inspiration och tid för bloggen längre... Känner det lite som ett krav att jag ska måsta skriva minst ett inlägg om dagen och som det är nu så hinner jag inte med det. Jag jobbar för mycket framöver och den stunden jag är ledig vill jag vara med min familj...

Så jag tror att jag ska göra som så att jag gör ett litet uppehåll några dagar så får vi se hur jag ska gå vidare... Kanske blir så att jag uppdaterar nån gång - kanske en gång i veckan eller så... Eller så lägger jag kanske helt ner bloggen.

Känns ändå lite trist för jag tycker det är jättekul och så är det så roligt att gå tillbaka och se vad jag skrivit och se på foton på Fanny och så. Jag är ju inte så bra på att skriva dagbok eller fylla i såna barnböcker man har... Så detta tycker jag har varit ett bra sätt att ändå "dokumentera" hennes utveckling, roliga utflykter, händelser osv...

Men åtminstone fram till jul är schemat fullspäckat! Så jag säger härmed adjö i några dagar så vi får se hur det blir framöver...

Kanske inte skriver nåt förrän nästa år eller så kanske redan imorgon... Vi får se... Men nu kan jag ialllafall känna att det inte är ett "måste" att skriva varje dag...

So long my friends! :)

1 kommentar:

Saras pyssel sa...

Jag tycker att du gör helt rätt - det ska ju inte vara något måste med bloggen. Skriv bara när du känner att du har lust och när du har något du vill delge. Sen om det är flera dagar i rad eller om det blir veckor emellan - det spelar ju ingen större roll egentligen.
Jag ser fram emot den dag du är tillbaka!