tisdag 18 maj 2010

2 gånger på 1 år...

...har nu stumpan sovit hela nätter! :) Första gången var för nån månad sedan och andra gången nu inatt! Eller, hela och hela nätter, iallafall utan att äta på natten. Att hon sen sovit oroligt och vaknat till flera gånger på kvällen och förnatten och fått tutten några gånger under natten ska vi inte haka upp oss på! Det går ju åt rätt håll iallafall! Och detta utan tvångsmetoder med skrik och tårar... Så jag känner mig nöjd! Och Fanny är pigg och glad och det är ju huvudsaken.
Fanny hjälper mig med tvätten ute på altanen; eller stjälper...
I farten tog hon tag i tvättställningen och rev ner lite strumpor.
Rolig lek tyckte hon! ;)

1 kommentar:

linda sa...

Hej kusinen :) Jag har kikat runt lite på blogspot nu, och det verkar itne allt för svårt att få ihop en design dit heller :) Kan kanske inte bli lika avancerat som på vissa jag gjort, men absolut snyggt med ny bakgrund och bilder osv. Hör av dig när du bestämt dig om färgval o bilder och så :) Kram