måndag 3 maj 2010

Bröllop 2010


Äntligen är det gjort slag i saken! Det stundar bröllop i år! :-) Många är det som vill bevittna denna romantiska och högtidliga stund, men det är tyvärr få förunnat... Vilka blir bjudna, kan man ju undra... Ja, vem vet, men det lär väl visa sig...

Åh, kanske en del tänker! Ska ni gifta er?! Men så är inte fallet! Det är inte vi, utan två människor som äntligen funnit varandra och nu fått tillåtelse att bli varandras äkta makar. Jag är faktiskt riktigt glad för deras skull! Har så många år sett denne människa stå ensam, med ett stelt, påklistrat leende på läpparna, men i ögonen har man sett saknaden efter kärleken... Dom kanske länge varit ett par; det förtäller icke historien...
Men nu, är det äntligen dags! I sommar! En del kallar detta för årets bröllop, eller kanske till och med årtiondets bröllop! En del påstår också att hela Sverige stannar upp denna dag, vilket kanske i och för sig är lite onödigt... Årets glassigaste bröllop kallas det också. Och ja, visst kommer det vara påkostat...

Men grattis säger jag! Till GB-gubben som äntligen funnit sin GB-gumma!
För det kungliga bröllopet i sommar, det skiter då jag i! Jag tycker detta bröllop är mycket, mycket mer intressant! :-) Och jag tror ganska många håller med mig! Eller, vad säger ni?



Bild: Kanal5.se

1 kommentar:

annapanna sa...

hahahaha :P