tisdag 11 maj 2010

Mammalunch hos Ulli

Idag var det då äntligen dags för mammalunch hos Ulli. Har väntat i flera veckor på denna lunch som har blivit framflyttad flera, flera gånger pga sjuka barn och mammor... Denna gång var tyvärr Camillas pojke Alex krasslig så dom kunde inte komma.
Maten hon bjöd på var ugnsstekt kyckling med sås och ris. Efterrätten var en underbart god chokladpaj! Camilla, jag ska baka en sån nån dag får du komma och fika här, för du gick miste om nåt väldigt smaskigt! Jag hör av mig så bestämmer vi en dag! :)
Lägger upp lite bilder från lunchen... Jag är som sagt ingen mästerfotograf, vilket kanske syns?!
För övrigt måste jag bara tillägga att jag både långpromenerat och kört poweryoga idag, bra va?! :)



Fanny attackerar Emma med en puss :)



En av de glupska mammorna

Meja

Emma & Linda


Natalie kör Fanny - gick så snabbt så kameran hann inte med...


Natalie trixar - tog förövrigt flera steg idag :)


Mammor & Barn i lekartagen

1 kommentar:

Anonym sa...

går det att få recept på den goda pajen?