onsdag 26 maj 2010

Åh, nej!

Jag har tagit på mig myskläder, tjocksockar och laddat med filt i soffan. Sätter på TV´n och upptäcker att det inte alls är nån semifinal ikväll... Den är ju inte förrän imorgon ser jag nu! Åh, jag som hällt upp chips i en skål och hällt upp ett glas kallt vatten... :(
Jaja, det är väl inte hela världen... Jag får väl se nåt annat - även om det inte verkar vara så mycket mer att titta på, kanske Grey´s - fast det var hundra år sen jag såg d sist... Kanske SF-kanalen visar nån bra film i stället - annars tar jag fram boken en stund. Får väl ladda imorgon igen... ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vatten till chips..vad är det för en kombination =)?

//B

Camilla sa...

Ja jag vet - men jag iddes inte göra nåt annat - och du dricker ju alltid vatten när vi äter gotta... ;)

Anonym sa...

Lovar att inte göra det nästa gång vi ses. Nu gäller det att utnyttja tiden till att frossa..sista gången i mitt liv jag kan äta obegränsat =).