söndag 30 maj 2010

Min 2:a morsdag

Idag är det då alltså morsdag på riktigt, igår var det bara en liten tjuvstart av firandet för att mamma skulle åka bort.
Jag fick börja dagen med sovmorgon och sen väcktes jag av mina två älsklingar som hade ett litet runt paket med lila snöre. Fanny hade handlat - sa Peter; vilket jag tyckte var lite konstigt för Fanny och Peter har då minsann aldrig varit på stan utan mig... ;) Hur som helst var det kul med ett litet paket. Innehållet var ett Tomas Sabo-armband med en liten berlock föreställande en lila/orange blomma. Jättefint var det och passar perfekt till mitt Tomas Sabo-halsband som jag fick i morsdagspresent ifjol. Hur kunde han veta just det? Kanske för att jag gett honom en liten vink vid nåt tillfälle... ;)
Efter frukosten for vi till Cajsa och firade henne med tårta som Åsa hade gjort och en blomma från Peter. Från ett firande till ett annat for vi sen vidare till Ulli som hade kalas. Så mycket tårta och gofika blev det idag. Nu blir det snart hämtmat nånstans ifrån för jag ids inte laga nåt idag och Peter sitter som fastklistrad framför TV´n och ser trav - precis som igår...




Min morsdagspresent!

1 kommentar:

Saras pyssel sa...

Vilken söt blomma!