torsdag 13 maj 2010

Tidig kväll ikväll...

..blir det för mig iallafall. Är grymt trött och grinig efter nattens jobb på sjukhuset. Imorse när jag skulle gå och lägga mig hade jag varit vaken i 26 timmar... Kan säga att jag nog var en trafikfara när jag körde hem - har aldrig varit så trött någonsin i bilen. Ska aldrig mer vara vaken hela dagen innan jag far och jobbar natt och sen sitta ensam hem i bilen efter fullgjord tjänstgöring...
Till 13.20 fick jag iallafall sussa skönt innan Peter väckte mig för ännu ett besök hos en möbelhandlare för att titta på trädgårdsmöbler - har nog kollat igenom hela Bodens och Luleås sortiment. Men imorgon, då tror jag vi inhandlar! :) Helgens väder skulle ju bli jättehärligt med ryssvärmen som kommer så då måste vi ju sitta ute och få oss lite fräknar och färg på näsan...
Efter möbelaffären hämtade vi hem lillstumpan som varit hos mormor en stund idag medan jag sovit. Sen vidare till farmor och hämta lite nybakt krämbulla som vi tog med oss till ett besök hos Öhmans/Palmgrens där vi också blev bjuden på grillade hamburgare till middag! Gott! Fast jag var inget vidare roligt besök - är på otroligt grinigt humör... Nåväl, man kan inte alltid vara på topp! ;)
Väl hemma igen satte vi igång med lite städning... Inte skoj alls; fast ganska kul ge order till Peter som gick omkring med dammtrasan i högsta hugg! Det ni! ;)
Inför helgens stundande 30-årsfest passade jag på att smörja in mig med lite brun-utan-sol så imorgon kanske man känner sig lite sommarfräsch! Eller blir det så mycket resultat? Hoppas det iallafall det är värt det, för krämen var dyr som satan och luktar inte rosor om man säger så... Huvva då! Nä nu tror jag det blir borsta tänderna och så nanna kudden!

Två små som trivdes ute i solen idag! Med gåvagnen knata dom omkring i gräset idag - så söta sida vid sida!

Inga kommentarer: