torsdag 20 maj 2010

Skönt att vara mammaledig... ;)

Läskande hallon- och banansmoothie till mellis efter morgonpromenaden
En 70 minuters morgonpromenad fick starta upp min dag. Idag var det riktigt hett ute och svetten lackade... Gjorde en mycket god hallon- och banansmoothie till mellis till mig och stumpan. Hon var så duktig och drack med sugrör :)
Sen var det bara göra sig iordning för ett litet besök i Sunderbyn hos en mammaledig kollega till mig. Dit kom också 3 andra mammalediga kollegor med sina barn och vi hämtade jättegod mat från Sunderbyns restaurang och café - kycklingfyllda quesadillas med klyftpotatis, grönsaker och tzaziki. Att rekommendera! :)
På vägen hem därifrån stannade vi till hos mamma och Fanny fick sova en stund i vagnen. Jag satte mig i solstolen med ett glas mineralvatten och mamma gjorde fotvård på mig - så lyxigt! Jag fick till och med målat tånaglarna - a la Thailand! :)


Så söta blommor och dekorer på mina annars så smutsiga och fula fötter...

1 kommentar:

AnnaPanna sa...

åååh va duktig hon är!! :) Jättefint juuuh! :)