onsdag 8 september 2010

333...

...kalorier har jag nyss förbränt på Nordpoolen. Idag blev det på löpbandet istället för i bassängen. Jag började med en 17 minuters promenad i snabb fart och ökade sedan hastigheten på bandet och sprang - ja, just d! - sprang, i hela 20 minuter! :) Kunde ju inte ge mig mot tanten bredvid... ;) Sen avslutade jag med 8 minuters promenad. Så hela 45 minuters motion skrapade jag ihop! :)

För övrigt har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Jobbat till 15 och sen blev det middag som Peter fixat - idag hemma hos svärmor... ;) Supergod fetaostfylld lax och färskpotatis var det som serverades. Jag har sagt att det inte spelar nån roll hur eller vad han gör till middag; om han bjuder in oss hos svärmor eller mamma, köper hämtmat eller steker blodpudding - bara det finns mat färdigt när jag kommer hem...

Nu ska jag koka ett ägg och äta på smörat hårdbröd med lite italiensk salladskrydda på. Jag lovar att det smakar godare än det låter. Prova! Borde vara ganska så nyttigt också...

Inga kommentarer: