måndag 20 september 2010

Iphone 4

Klar med mellisen - då sätter man in tutten då...

I lördags fick jag en Iphone 4 i födelsedagspresent av pappa - och jag som inte skulle få nån present för jag får ju utlandsresan om 2 veckor... Är man bortskämd eller? :)
Idag var jag då till Luleå för att få sim-kortet till den nya leksaken, dom var även så hjälpsamma att dom startade upp telefonen åt mig.
Väl hemma var det då dags att försöka lära sig hur den fungerar... Och det var inte lät... Jag satt i mina egna tankar och försökte komma på lite olika funktioner samtidigt som jag skulle ge Fanny mellanmål. Behöver jag säga att det inte gick så bra?
Fanny tog saken i egna händer... :)
Ikväll kommer dock Nina och hjälper mig att ladda ner lite olika applikationer som är nödvändiga - typ facebook osv... :)


Hmm, bäst göra det här själv om man ska få sig nå mellanmål...

Inga kommentarer: