söndag 26 september 2010

Love Film

Igår kväll blev det restaurangbesök tillsammans med Ulli och Andreas - Far East fick äran att servera oss! ;) Som alltid har dom riktigt god mat - för min del blev det självklart deras vårrullar till förrätt och sen blev det kyckling i vitlökssås som serverades på gjutjärn. Till dessert blev det en klassisk flamberad banan med glass och chokladsås.
Eftersom vi hade lämnat bort lillan för övernattning hos mormor kunde vi unna oss en helkväll utan barn. Hemkommen blev det genast soffan och en film - Green Zone med Matt Damon - att rekommendera! :) Denna film hade jag fått hemskickad gratis från LoveFilm då jag fått testa deras abonnemang i en månad utan kostnad för att jag är en Buzzador. Som buzzador får man prova på olika erbjudanden eller nya produkter och berätta om dom för andra och låta andra prova med, sen utvärderar man via internet. Vill ni veta mer var en buzzador är så kolla in här. Vill ni veta mer om LoveFilm så ser ni det här.
Nåväl, nu ska jag passa på att städa här hemma så jag får göra det ifred. Diskmaskinen och tvättmaskinen är i full fart redan - så nu ska jag rappa på innan jag ska hämta hem lilldonnan.
Hon får vara hos mamma till lunch för sen ska mamma förbereda middag till björnjägarna ikväll. Lillebror sköt ju ännu en björn igår! Grattis till honom!

Inga kommentarer: