lördag 18 september 2010

Ja må jag leva, ja må jag leva...

Vad tycker ni om tårtan mamma gjort - dagen till ära?!
Om ni tittar riktigt noga ser ni kanske att tårtan till och med skimrar i lite pärlemor...
Såå stolt är jag över min lilla mamma! :)


...uti hundrade år - eller iallafall några årtionden till! :)
Idag är nämligen min födelsedag - ifall ni nu inte listat ut det redan... ;) 28 år gammal! Eller ung kan man väl fortfarande säga... För det är ju faktiskt hela 730 dagar till jag är 30... och det är väl då man börjar bli gammal, eller?! ;)
Här hemma har det iallafall firats från 10 imorse och sista gästen är kvar ännu... Kan lugnt påstå att man är ganska slut... Hur ska jag orka jobba imorgon?
Gästerna har varit i så varierande ålder så de flesta årtionden har varit representerade... eller nästan iallafall... Barn från dryga 1 år till 98 år har hälsat på och firat mig. :)
Mamma kom med tårtorna vid 9-tiden imorse - och vilken tårta sen! Hon är helt makalös på att göra tårtor! Tack så mycket snälla mamma! :)
Nu ska jag krypa ner i soffan under en filt och småslumra till nån film...
Gonatt! :)

1 kommentar:

Saras pyssel sa...

Stort grattis i efterskott! Jag var bortrest under gårdagen och hade ingen möjlighet att skicka en hälsning då.