lördag 4 september 2010

Hur klantig får man va?!

Igår skulle jag ta bilen till stan för att byta en dockvagn som Fanny fick. Jag tog mammas bil och packade in grejerna och när jag själv skulle sätta mig i bilen och öppnade dörren till förarsätet slår jag upp den rakt i ansiktet! :-O Vänster kindben fick sig en rejäl smäll så stjärnorna blinkade framför ögonen. Kände även av att nacken tog lite stryk - för huvudvärken kom smygande en liten stund senare. Jag rusade in och slog in lite isbitar i en handduk och kylde ner halva ansiktet. Kan säga att det gjorde riktigt ont...
Imorse trodde jag att det skulle vara både blått och lila under ögat - men det var bara lite svullet och ömmar lite.
Klantigt, eller hur?! Men jag skyller på att deras nya bil är så hög och att dörrkarmen sluttar utåt...

Inga kommentarer: