torsdag 23 september 2010

En hemsk morgon men en bättre kväll

Ja, precis så har min dag varit. Natten var fruktansvärd - vaknade flera, flera gånger - fler gånger än vad Fanny gjorde - och hade jättehemska magsmärtor och så fick jag rusa på toa titt som tätt. Morgonen kändes ändå okej och jag bestämde mig för att följa med Ulli, Andreas och Meja på Leos. Men bara en stund senare mådde jag ännu sämre och fick köra Gustavsbergsbussen en tur också - jag fick till och med ringa hem Peter från jobbet för att ta hand om Fanny. Jag skickade istället iväg dom två till Leos för att få krypa ner i sängen och kurera mig ifred. Vaknade strax innan 12 och mådde då ganska bra. Fick i mig lite ätbart och har faktiskt fått behålla både det och middagen så nu känner jag mig ganska okej. Är bara sååå saltsugen och skulle kunna sluka en chipspåse utan problem - men det tänker jag försöka hålla mig ifrån...
Synd bara på landstingets husfest på Kulturens Hus imorgon. Jag har precis sålt min biljett för jag tror inte magen skulle klara av en mastodontmiddag och så en massa drickbart på det... För ska man väl fara dit och gå ut så vill man ju inte behöva hålla igen...
Jag tror det blir en lugn dag imorgon och kanske fara en sväng på stan och lämna igen lite grejer - om det nu fortsätter åt samma håll som nu...

Inga kommentarer: