tisdag 7 september 2010

Tro´t eller ej!

Men idag har jag faktiskt tränat! :) Eller iallfall motionerat lite - närmare bestämt: simmat 35 minuter... Fast det höll på att gå åt fanders... När jag väl tagit mig till badhuset och bytt om och precis skulle gå och duscha går bikinin sönder! Spännet pajja och bikinin gick inte att använda... Här hade jag ju kunnat komma undan träningen och fara hem igen - men inte det! Jag klädde på mig igen och gick ut till kassan och köpte mig en ny bikini. Väl ombytt igen och duschad passerar jag spegeln och ser till min fasa att överdelen nästan är genomskinlig! Men, men, nu hade jag bestämt mig och därför gick jag och simma ändå - strongt va - när jag nu hade haft sååå många ursäkter att komma undan... ;)



Sockervinsten!


Idag har det varit en "uthämtardag" - ett paket från Me&I, passen från polisstationen och så min vinst från BakeCake. Klädpaketet har jag inte hunnit öppna än men sockerpaketet är uppackat och provsmakat... Nu kan jag baka ännu mera! :) och dessutom baka lite rättvisemärkt som ju dessa socker är...

Nu blir det idol på tv!

Inga kommentarer: