torsdag 16 september 2010

Leos idag!

En chokladbollsgrisig Fanny som kastar en slängkyss!


Idag har vi varit på Leos tillsammans med Anna och Natalie. Vi roades oss - barn som vuxna! :) Det är väldigt enkelt åka dit och barnen roar sig bra, än så länge måste man ju klättra med dom i klätterställningarna och åka i rutschkanorna men det är ju ganska så kul. Fast tänkt på ett tag - då kan man sitta i sofforna nedanför och umgås och sitta i fiket och ha det gott. Sen har dom ju så bra mat på Leos också - allt i från varma smörgåsar till sallader och skrovmål. Och fikautbudet går inte heller av för hackor - idag hade dom gigantiska hemgjorda chokladbollar som vi givetvis testade - fast jag tyckte dom var aningen för starka för min smak och lämnade därmed över halva bollen... :( Fanny som provsmakade tyckte dock den var namnam...
På tal om chokladbollar - det ska jag baka ikväll - för på lördag vankas det ju kalas. Och säg det kalas som inte bjuder på chokladbollar - det är inget riktigt kalas... :)
Och bakar - ja det har jag gjort för fullt den här veckan - sen i söndags har jag bakat 5 äppelkakor! Den sista blev idag, det kommer nämligen en trädgårdsdesigner hit idag för att hjälpa oss att planera vad vi ska göra på vår tomt. Jag fick denna konsultation i födelsedagspresent av svärmor. Det ska bli så spännande och se vad hon har att komma med! Återkommer mer om det imorgon!

Här ser ni hur kul en mamma också kan ha på Leos!


Och de tokiga barnen..

Inga kommentarer: