onsdag 22 september 2010

Huvva!

Idag har jag mått riktigt risigt! Sen i måndags kväll har jag varit konstig i magen och haft riktiga magknip till och från. Den reagerar så fort jag äter nåt...
Men imorse tog vi oss iallafall iväg till bibliotekets babysång, tillsammans med Anna, Natalie, Emma och Jolina, och dit kommer definitivt Fanny och jag fara fler gånger! :) Vi stannade på gallerian och åt lunch på Opalen - en god tacobuffé blev det för min del.
Och det var på gallerian som jag började känna mig ännu risigare - eller faktiskt redan på babysången då jag kände mig alldeles matt och svettades onaturligt mycket... Men efterlunchen fick jag sån huvudvärk och ont på höger sida av ansiktet/huvudet eller på utsidan av halsen/öronspottkörteln/överkäken eller hur tusan jag nu ska förklara. ONT gjorde det iallafall! Och jag kände mig alldeles tjock och konstig i huvudet. Så vi skyndade oss hem och turligt nog somnade Fanny i bilen så det bara var att lyfta över henne i vagnen för fortsatt sömn. Själv slängde jag mig också i säng och sov jag med... Trodde att jag skulle må bättre när jag vaknade - men det var bara värre... Och magen slog bakut...
Sen for vi till mamma som slutat tidigt och där blev vi bjudna på världens goaste köttsoppa - med klimp! Jag blev glad - men inte magen... Kanske måste försöka äta lite skonkost...
Nu ska jag ligga i fosterställning i soffan och hoppas att jag mår bättre imorgon!

1 kommentar:

Saras pyssel sa...

Usch då, krya på dig!!