torsdag 30 september 2010

Inget speciellt...

...har jag att rapportera idag...
- Har inte lagat nån mat - blev både rester till lunch och till middag idag...
- Har inte bakat nåt - bara fikat färdigt fika...
- Inte gjort några större utflykter eller aktiveringar - bara varit en sväng hos Anna och Nattis (i
och för sig inte så bara... :) )
- Inte gjort några större ansträngningar hemmavid - bara försökt få ordning på min gamla pärl-
samling som jag nu tänkte försöka få sålt på Tradera. Och det har i och för sig tagit tid... Började
vid 12-tiden när Fanny somnade och så har jag fortsatt hela eftermiddagen och kvällen, men nu
ger jag upp...

Så det var min dag... Nu ska jag stupa i säng och hoppas att Fanny sover någorlunda inatt och inte vaknar före 7 imorgon. Inte så troligt kanske - men hoppas kan man ju alltid...

Inga kommentarer: