onsdag 4 augusti 2010

BINGO!!!!

Igår kväll var jag och Åsa på bilbingo i Skogså - premiär där för mig i år... Vädret var jättehärligt med kvällssol och varmt och skönt i luften. Jag hade dukat upp med flera brickor och lite karameller och nervositeten pirrade lite smått... ;) Det är sååå kul med bilbingo så jag tycker det är konstigt att inte fler spelar! Fast nu har det i och för sig börjat bli fler och fler yngre om man jämför med för 9-10 år sen - då var snarare jag den enda spelaren under 30... :)Fram till pausen gick spelandet dåligt... Var ett nummer iftrån ett par gånger men inte mer. Men så i pausen vände det - det började med att jag först vann på lotteriet - en saftflaska och en miniräknare. :) Sen till sista freeplay-spelet hade jag laddat upp med 4 brickor! Jag hade köpt 2 extra i pausen efter att vi spelat första spelet och man fick veta att vinsterna var så bra. När det då var dags för 4 rader och man spelade om 1300 kr vann jag! Och sen behövde jag bara 2 nummer till för att få 5 rader och vinna 1400 kr - och det gjorde också! :) Lyckan var total! :)Synd bara att speldjävulen hugger tag i en så fort man vinner... Nu bara måste jag fara nästa tisdag också!
Ska man fara några få gånger på bilbingo så är det till Skogså man ska åka - vinsterna är ganska höga, insatserna är låga och det är inte lika mycket folk som spelar där så vinstchanserna är ganska höga...

Inga kommentarer: