onsdag 18 augusti 2010

Stockholm imorgon!

En mycket suddig bild på min långhåriga trollunge... Hon kommer gåendes mot mig så det var för avancerat för min mobilkamera...

Idag har jag och Fanny varit på stan och ätit med lunch med mormor. Sen har vi packat inför stockholmsresan imorgon och nu väntar vi på att mormor ska sluta sitt jobb så vi kan fara till henne. Hon ska nämligen klippa gumsan idag så hon blir fin i håret till imorgon - man kan ju inte åka till Stockholm och se ut som en trollunge - även om det är en söt sådan... ;)
Ikväll ska jag följa med mamma och hennes arbetskompis på bilbingo i Måttsund. Det får bli det sista bingot för mig i år... tror jag... ;)
Sen när jag kommer därifrån får jag packa ner det sista som ska med i resväskan... Man ska ju ha så otroligt mycket grejer och kläder när man reser med barn - och nu far vi ju ändå till en som har i stort sett allt vi kommer behöva - gruvar mig inför utlandsresan hur man ska klara en väska på 20 kg...

1 kommentar:

merja sa...

Hoppas du och trollungen får en riktigt trevlig resa, pussa hene från mig!