söndag 8 augusti 2010

Märkt för livet

Fin - inte sant?


Ikväll var jag då och gjorde min Fanny-tatuering. Han hade gjort om den litegrann - men bara till det bättre! :) Jag blev riktigt nöjd! :) Hoppas ni också tycker den är fin... :)
Jag kan ju säga att det gjorde ganska så ont - mycket ondare än mina två andra tatueringar. Det kändes som en glödande knivsudd skar genom huden ungefär... Om man ska ange smärtan i skala så var det nog tidvis en 8:a eller tom en 9:a. Men så fort han gjort konturerna på en bokstav var det mindre ont för då var det som bortdomnat. Men jag kanske är känslig - vad vet jag... Nu är den insmetad med salva och inplastad till imorgon. Salvan svider och bränner rätt bra under plasten - men ska man vara fin får man lida pin... ;)

1 kommentar:

Saras pyssel sa...

Tjusigt! Vad är det för andra två tatueringar du har? Är det på insidan av handleden som den här sitter?