tisdag 31 augusti 2010

Viking Novak och Akseli Lahtinen...

...är namnen på travhästen och kusken som idag gjorde mig till en vinnare av 1207 kr! :)
Eftersom Fanny vaknade först halv åtta idag sov Fanny inte någon förmiddagslur idag och jag ville roa henne lite så for vi på travet tillsammans med Camilla och hennes pojkar. Väl där kunde jag ju inte låta bli att spela - så jag spelade lite i nåt lopp och vann lite småpengar och just innan jag for hem hämtade jag ut en vinst på 67 kr och satte den på nr 9 - bara tog ett nummer - och just den hästen gick och vann och gav ett vinnarodds på 18,02 :)
Ibland har man tur! :)

Nu när Fanny äntligen (!) fått somna ska jag passa på att baka lite... Falska mazariner eller potatisbakelser...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis!
Lite extra pengar är aldrig fel och ännu bättre att Fanny höll sig vaken så länge..nu är du snart på gång med övergången till att bara sova en gång eller?

Kram B