lördag 7 augusti 2010

Nu är 1000 passerat!

Nu har jag haft mer än 1000 besökare på min blogg sedan besöksräknaren sattes dit den 12 juni - inte ens på två månader alltså! Bloggen har jag ju haft sedan 20 april så det har säkert varit någon fler besökare än så...
Undra egentligen vilka som läser det här? Skulle tro att det är dom närmast sörjande som tar sig tid... Oftast när jag får kommentarer så är det från personer som ger sig till känna - men ibland även anonyma läsare - så det kanske finns en och annan smygläsare - vad vet jag?!
Hur som helst kommer jag fortsätta blogga när de finns tid och utrymme för det. Tycker det är rätt kul att skriva och lägga upp bilder på Fanny. Även om jag oftast använder min mobilkamera så ser man ju iallafall vad det föreställer...

1 kommentar:

Saras pyssel sa...

Grattis till 1000 besökare! Vi får väl hoppas att några av de anonyma besökarna ger sig till känna framöver! :-)