söndag 8 augusti 2010

Etiketter

Fick tips av Saras Pyssel att göra det lättare för er läsare att hitta det ni söker på bloggen - t.ex. recept osv. Så nu ska jag börja märka mina inlägg med etiketter så det blir lättare.
Några exempel på etiketter jag lagt upp är:

*Skönvägen - handlar om hemmet och vad som händer hos oss, hushållsarbete å sånt
*Fanny - om Fanny och hur hon mår och vad hon gör
*Recept - lite blandade recept jag lagt ut
*Gäster - lite om vilka som hälsat på hos oss, lite bjudningar, kompisar
*Tips och små klokheter - ja, om jag nu är så smart så jag kommer på nåt sånt...
*Mormor å Morfar Farmor å Farfar - om vi gjort något med dom, eller bilder med dom, eller om jag skrivit om andra släktingar

*Middagstips - inlägg där jag nämnt vad vi ska äta eller ätit, eller hela recept, om vi ätit nåt gott hos nån och vil tipsa om det...
*Träning - vad/om jag tränat... :/
*Utflykter - Om vi varit och hälsat på hos nån, eller längre utflykter, kalas vi varit på



Så nu ska jag sätta mig och försöka gå igenom lite gamla inlägg och börja märka upp dom... Kan ta lite tid...