söndag 15 augusti 2010

Rhodos i oktober!

Blue Star Sun Beach Resort i Rhodos

Nu har jag bokat utlandsresan! Det blir Grekland istället för Spanien - dels är det mycket varmare där då och så går det inga resor till Gran Canaria från Luleå i början på oktober...
Jag ringde bara Fritidsresor för att höra hur mycket platser det fanns kvar och det fanns bara 5 stycken! Så jag tog dom direkt! Sen blev det just ledigt 2 platser till så dom bokade jag också. Nu ska det bara betalas inom 10 dagar, annars förfaller bokningarna. Just nu är det mamma, pappa, jag, Fanny, Merja och Mårten som åker. Dom 2 andra platserna har jag reserverat till Hasse och Cajsa ifall dom bestämmer sig för att följa med...
Det kommer bli wunderbaaar! :) Fast jag kan inte längta för mycket till då, för samma datum börjar jag ju även om och jobba efter min föräldraledighet... Undra vad chefen tycker när jag söker semester mina två första nätter... :O

3 kommentarer:

Saras pyssel sa...

Så härlig med en solresa! Kul att ni blir ett helt gäng som åker!

Therese sa...

HAHAHA! Det är exakt samma hotell som vi åker till den 29/8. Ska lämna rapport om det var bra eller inte.

Camilla sa...

Nä, va lustigt! :) Jag kom inte ens ihåg till vilket land ni skulle åka... :) Ja, va bra vi får rapport då så vi kan föreställa oss lite :)