måndag 21 juni 2010

Kvällen är svårast!

Att låta bli att gå och småäta på... Men jag har klarat mig hela dagen utan att falla för några frestelser - endast ätit frukost, lunch, mellanmål och middag... Och dessutom varit på en 70minuters morgonpromenad med Ulli och Meja! :)
Mellanmålet fick jag och Fanny hos Anna efter att vi varit på stan och handlat. En smoothie på banan och hallon och smörgås bjöds vi på. Riktigt god smoothie var det! :) Sen fick Fanny också en försenad födelsedagspresent av dom - även fast dom redan uppvaktat henne med presenter när hon fyllde år. I paketet låg ett superfint tennarmband i rött lackat läder - och just lackat läder är visst det absolut senaste inom tennarmband - det ni! ;) Fanny fick ta på sig det direkt och var sååå nöjd med det runt handleden. :)
Middagen intogs på Hjortvägen idag igen - idag var det palt som stod på menyn och det var så längesen vi åt det så det passade bra - och var som vanligt mycket, mycket gott!
Nu ikväll har jag lagat en fläskfilégratäng från Kryddburken så att jag får till matlåda imorgon när jag ska och jobba och Peter till middag. Fanny ska, i vanlig ordning, vara hos mormor... :)



Vår hittekatt Tiger som bor på Hjortvägen passade på att mysa en stund i vagnen när den var ledig...



Armbandet Fanny fick - fast det är mycket finare i verkligheten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, vad fint armband. Vem är det som gör dom?

Camilla sa...

Det är Annas kompis mamma som gör dom. Hon heter Maria Oskarsson och jag tror hon bor i Boden. Har hennes mail och mobil om du vill ha! Hon gör superfina armband! :)