torsdag 17 juni 2010

Muffalle

Tämä kertta minä kirjotta suomeksin että muffa kans ymmärä. :) Ja, jos jokku mu kans ossa suomea ei kyllä ole varma että ymmärä tättä kuittenkki, ko minun sumoea ei olle aivan hyvää...
Tämä päivän minä ja Fanny on ollu 105-minutin lenkkillä amulla. Yos minä oli tieny että oli nin kauhea vastatuuli takapäin minä ei olli kävelleny nin pitkä. Tuli kyllä hikkinen! :)
Fanny on kanss ollu ensimäinen kertta hammaslääkerin tänhän. Kaikki 5 hammas oli hyvin. Hammaslääkerin jälkeen me lähti äittile syömhän - minä oli toivonu hirviliha ja pottomuusia. Oli kauhea hyyvin! :) Peteri sai kanss tukka leikattu.
Nyt iltassa minä on leipunnu mustikkakakku. Täälä ei alka bantahman ennän manantaina uesti. So nyt minä vispata vähän kerma ja maistan kakku. Pane palan lautasen peterille ja mene ulos antan hänne. Hän ole kauhea taitava työ tehjä ulkuna.



Minun pikku räkkänokka :)

3 kommentarer:

mamma sa...

Jag skrattade så att tårarna rann. Kul att du vågar skriva fastän det blir "lite" fel ibland. Men det var fullt förståerligt.

Merja sa...

Jag håller med din mamma, skitkul att läsa och mycket bra skrivet. Roligt för din morfar att kunna följa bloggen, fortsätt med dessa inlägg. Vi är fler som uppskattar ett gott skratt!

Stormby sa...

Bra, Bra!
Det är mycket hauska att du skrivar i finnska åckså! ;)

Terveisiä kaikille sinne ja mukavaa kohta alkavaa juhannusviikkoa :)

T. Kirsti från Åbo