måndag 28 juni 2010

So far so good!

Idag är det måndag och därmed vägdag på viktklubben. Jag hade inte så stora förhoppningar om viktnedgång denna vecka med tanke på helgen som varit. Jag hade dock bestämt mig redan i torsdags att inte dokumentera något under fredag och lördag, utan äta det jag ville. På samma sätt har jag tänkt göra en gång i veckan - oftast lördagar - framöver också.
Men idag var det alltså dags - och det gick vägen - vågen visade -0,8 kg. Så nu väger jag "endast" 68,5 nätta kg ;)

Vad gäller ikearesen idag så blir den av, vi tar svägerskans bil... :)

1 kommentar:

annapanna sa...

Hejja Hejja va bra du är :D jag törs då inte gå nära vågen :P Ha en trevlig dag på ikea :) jag är inte alls nå avis :P ska banne mig dit snart, har längtat så å få fara.. måste bara ta ante i örat först!