lördag 12 juni 2010

Vad tycks?!

Nu har jag fått min nya design på bloggen - vad tycker ni? Själv är jag jättenöjd! :) Det är min kusin som designat och gjort den åt mig. Hon som har bloggen lifeofcinderella. På hennes blogg kan man se andra designers som hon gjort. Och så har jag fått en besöksräknare också - hela 4 st har varit in på min blogg sen den kom upp för en stund sen... Ska bli kul att se hur många läsare jag har :S

Idag har jag och Fanny varit ute hela förmiddagen medan Peter sliter på ute på gården. Just nu sover Fanny och sen när hon vaknar ska jag fara och lämna henne till mamma som ska vara barnvakt ikväll och inatt. Vi ska fara till Luleå och gå ut och äta på Allstar med ett gäng vänner. Hoppas maten är god för till lunch blev det bara radhusbiff... Inte särskilt gott - men Fanny mumsade på och grisade rejält också... :)

Mmm, gott med blodpudding...



2 kommentarer:

Saras pyssel sa...

Jättefin design! Alldeles lagom mycket av allt! Kul med besöksräknare också! Det är jättekul att följa! :-)

mormor sa...

Söt design. Nu sover Fanny och det tog bara ca 5 minuter att få henne o somna i resesängen. Den är bra för att därifrån kan man inte kasta ut något om man inte har kommit på att kasta över kanten...